4000 rowerów cargo dla Warszawy

Autor:
Aleksandra Aniszewska, Krzysztof Gubański, Jacek Kolasiński, Feliks Szewczyk
Biogram:

Aleksandra Aniszewska – architekt, obecnie mama 24h/dobę. Ilustratorka i pani od plastyki. Rowerzystka, a także użytkowniczka roweru cargo jako jedynego środka transportu.

Krzysztof Gubański – socjolog miasta. Aktualnie zatrudniony w Instytucie Rozwoju Miast i Regionów. Współpracuje jako konsultant ds. polityk publicznych z administracją centralną i samorządową. Ekspert i popularyzator rowerów towarowych w Polsce, autor bloga i kanałów społecznościowych o zrównoważonej mobilności „Jeden samochód mniej”. Członek Stowarzyszenia Zielone Mazowsze i aktywny obywatel Warszawy. Rodzic i użytkownik roweru cargo.

Jacek Kolasiński – architekt, projektant, pasjonat miejski, wytwórca, rzemieślnik. Konstruktor, twórca i popularyzator rowerów cargo.

Feliks Szewczyk – fotograf, współwłaściciel @pikselstock. Rodzic i użytkownik roweru cargo. Zafascynowany holenderskim i skandynawskim sposobem na życie i przemieszczanie się, oczywiście na rowerze :) 

Opis:

Praca ma formę uatrakcyjnionego graficznie policy briefu pokazującego jak może wyglądać jeden z elementów zrównoważonego systemu transportowego w Warszawie przyszłości. Praca jest efektem współpracy czterech osób: socjologa, architekta, ilustratorki i fotografa, którzy na co dzień korzystają z roweru cargo jako środka przemieszczania się po mieście i chcą podzielić się potencjałem jaki stwarza tego rodzaju pojazd przy odpowiednim zaangażowaniu ze strony miasta. Ze względu na narracyjny charakter samej pracy opis ograniczamy do minimum. Niektóre ze zdjęć były już wykorzystane do publikacji.

4000 rowerów cargo dla Warszawy
4000 rowerów cargo dla Warszawy
4000 rowerów cargo dla Warszawy
4000 rowerów cargo dla Warszawy
4000 rowerów cargo dla Warszawy
4000 rowerów cargo dla Warszawy